Aktualności

Dla Rodziców

:: Rada Rodziców
:: Dyżury nauczycieli
:: Informacje dla Rodziców

Rekrutacja

:: Rekrutacja
:: Dni otwarte

Wycieczka w Tatry klasy 1a i 2d

8.06.2017 klasy 1a i 2d udały się na wycieczkę turystyczno-krajoznawczą. Celem było poszerzenie wiedzy zdobytej na lekcjach geografii i biologii oraz poznanie środowiska geograficznego Tatr Słowackich.

Wycieczka została przewidziana na dwa dni. W planie mieliśmy wiele atrakcji i nie zawiedliśmy się. Po przyjeździe do Starego Smokowca rozpoczęła się wędrówka na górę Hrebienok, na której podziwialiśmy wodospady tworzone przez potok Zimna Woda. Mimo dość długiej i męczącej drogi, opłacało się. Widoki były niesamowite.

Wieczorem udaliśmy się do naszego ośrodka wypoczynkowego w Murzasichle, w którym czekało na nas pyszne jedzenie. Po kolacji i krótkim odpoczynku zorganizowana została dyskoteka. Wielu uczniów świetnie się na niej bawiło. Odbyło się również ognisko i kąpiel w basenie.

Kolejnego dnia po śniadaniu odwiedziliśmy bacówkę i zobaczyliśmy jak wyrabia się prawdziwe oscypki.

Następnym punktem bogatego programu była Jaskinia Bielańska, narodowy pomnik przyrody w Tatrach Bielskich, na Słowacji. W jaskini kulminacyjnym punktem zwiedzania okazał się koncert muzyki klasycznej z grą świateł, które idealnie ze sobą współgrały, tworząc niesamowitą atmosferę w sali koncertowej.

Ostatnią atrakcją były Zakopiańskie Krupówki, na których każdy mógł kupić kilka pamiątek i skorzystać z bogatej oferty gastronomicznej.

9.06.2017 w godzinach wieczornych wróciliśmy do Ostrowca. Wycieczka zostanie na długo w mojej pamięci. Każdy, kto na niej był na pewno tego nie żałuje. Nad naszym bezpieczeństwem czuwały panie: Ewa Dębicka, Danuta Majewska, Katarzyna Cichosz i Jolanta Broda. Cieszę się, ze mogłam zobaczyć wspaniałe krajobrazy i spędzić aktywnie ten czas.