Aktualności

:: Strona główna
:: Sprawy bieżące
:: Kalendarium szkolne

O szkole

:: Dane adresowe i kontakt
:: Historia szkoły
:: Galeria zdjęć
:: Osiągnięcia
:: Dokumenty szkolne
:: Organizacje szkolne

Administracja

:: Dyrekcja szkoły
:: Nauczyciele
:: Biblioteka
:: Pedagog szkolny
:: Gabinet lekarski
:: Sekretariat
:: Księgowość

Uczniowie

:: Plan lekcji
:: Klasy
:: Samorząd szkolny
:: Materiały dla ucznia
:: Dzwonki
:: Prace uczniów

Dla Rodziców

:: Rada Rodziców
:: Dyżury nauczycieli
:: Informacje dla Rodziców

Rekrutacja

:: Rekrutacja
:: Dni otwarte

Rekrutacja krok po kroku

 

 

KROK I

04.05 - 17.06.2010r. do godz. 15.00

 

W rekrutacji na rok szkolny 2011/2012 kandydat sam wprowadza swoje dane po zarejestrowaniu się na stronie internetowej https://swietokrzyskie.edu.com.pl w Systemie Elektronicznego Naboru, a następnie drukuje wypełniony formularz aplikacyjny (podanie) i podpisany zanosi do szkoły pierwszego wyboru w celu weryfikacji - jest ono traktowane jako podanie do wszystkich szkół, do których gimnazjalista kandyduje.

 

Kandydat może wybrać maksymalnie 3 szkoły.


Kandydat może wybrać dowolną liczbę klas w każdej z wybranych 3 szkół.


Kandydat ustala kolejność wybranych klas, klasa wybrana jako pierwsza jest tą, na której kandydatowi najbardziej zależy. Są to tzw. preferencje kandydata. Szkoła, prowadząca klasę wybraną jako pierwszą jest traktowana jako szkoła pierwszego wyboru.

Dane osobowe, wybór szkół i listę preferencji należy wypełnić poprawnie, w przeciwnym razie podanie zostanie odrzucone w celu wprowadzenia poprawek. Poprawione podanie musi być wydrukowane i podpisane przez opiekuna prawnego.

Czynności związane z wprowadzaniem swoich preferencji i drukowaniem podania można dokonać z każdego komputera z dostępem do Internetu. Jeżeli kandydat nie ma takiej możliwości to pomocy udzieli mu jego gimnazjum lub szkoła ponadgimnazjalna, do której kandyduje.

 

Lista preferencji kandydata jest to lista wszystkich oddziałów, do których chce on kandydować, uszeregowanych od oddziału, na którym zależy mu najbardziej, do oddziału, na którym zależy mu najmniej. Kandydat zostanie umieszczony w tym z nich, który znajduje się najwyżej na liście jego preferencji i do którego zdobył on wystarczającą liczbę punktów. Kolejność układania oddziałów na liście preferencji jest dowolna - obok siebie mogą znaleźć się oddziały z różnych szkół lub z jednej szkoły, oddziały z różnych szkół mogą się w dowolny sposób przeplatać - nie ma tu żadnych ograniczeń. Maksymalna ilość szkół - zgodnie obowiązującym prawem to 3, ilość preferencji jest dowolna i zależy wyłšcznie od kandydata.


Szkoła pierwszego wyboru jest to szkoła, do której kandydat chciałby się najbardziej dostać.
Jeśli kandydat spełnia warunki związane z pierwszeństwem przyjęcia w przypadku równej liczby uczniów, należy zaznaczyć odpowiednie pole oraz dostarczyć stosowne zaświadczenia dokumentujące każdy z zaznaczonych faktów.

Podanie musi być podpisane przez rodzica (prawnego opiekuna).


Jeżeli dane w podaniu są zgodne z wprowadzonymi przez kandydata do Systemu, podanie zostaje przyjęte i zaakceptowane (w ciągu 5 dni) o czym kandydat zostanie poinformowany o logowaniu się do systemu. Gdy informacja o akceptacji podania nie pojawi się po 5 dniach - należy zgłosić się do szkoły, do której zostało złożone podanie.

 

Do chwili otrzymania informacji o akceptacji podania nie wolno zmieniać w Systemie preferencji, ponieważ podanie zostanie odrzucone - informacja o tym fakcie pojawi się dla kandydata przy logowaniu się do Systemu. W tym przypadku należy ponownie dostarczyć podanie do szkoły pierwszego wyboru.


Po zaakceptowaniu zgłoszenia przez szkołę kandydat traci możliwość modyfikacji danych zawartych w podaniu, a w szczególności listy preferencji. Szkoła ma możliwość zdjęcia tej blokady, jeśli więc kandydat w terminie składania podań, a więc 04.05 - 17.06.2011 r. chce dokonać zmiany powinien skontaktować się ze szkołą. Po tym terminie kandydat traci możliwość zmiany preferencji.

Od 4 maja 2011 r. kandydat może po zalogowaniu się do Systemu sprawdzić, ilu jest chętnych do klas, do których dokonali wyboru.

 

Krok II

do 27.06.2011r. do godz. 15.00

Po otrzymaniu świadectw ukończenia gimnazjum i zaświadczeń o wynikach egzaminu gimnazjalnego, należy uzupełnić dane na stronie https://swietokrzyskie.edu.com.pl wpisując oceny ze świadectwa, punkty z zaświadczenia oraz punktowane osiągnięcia dodatkowe. Należy pamiętać, że w procesie rekrutacji, przy punktacji, mogą być brane pod uwagę jedynie osiągnięcia wpisane na świadectwie ukończenia gimnazjum.

 

Następnie należy do szkoły, do której składało się podanie, donieść tyle potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii świadectwa i zaświadczenia, ile szkół zostało wpisane do formularza.


Od chwili zaakceptowania zgłoszenia przez szkołę zablokowana zostaje możliwość wprowadzania zmian.

 

Krok III

od 29.06.2011r. od godz. 12.00 do 1.07.2011r. do godz. 15.00

 

Osoby znajdujące się na liście kandydatów przyjętych do szkoły donoszą oryginał świadectwa, zaświadczenia oraz inne dokumenty wymienione w regulaminie rekrutacji oraz potwierdzają wybór języków w danej klasie.

 

Nie doręczenie oryginałów oznacza rezygnacje z miejsca i brak przypisania do jakiejkolwiek szkoły.

 

04.07.2011 r. o godz.12.00 - ogłoszenie listy przyjętych.

 

Krok IV

do 8.07.2011r. do godz. 15.00

 

Szkoły dysponujące wolnymi miejscami prowadzą dodatkową rekrutację dla kandydatów, którzy nie zostali przyjęci do żadnej ze szkół.

11.07.2011 r. o godz.12.00 - ogłoszenie wyników rekrutacji uzupełniającej.

 

Krok V

do 31.08.2011r. do godz. 15.00

 

Trwa dodatkowa rekrutacja dla uczniów, którzy z przyczyn losowych bądź zdrowotnych przystąpili do egzaminu gimnazjalnego w dodatkowym terminie 6,7 i 9 czerwca 2011 r. lub nie zostali przyjęci w drugim naborze.

 

Na stronie https://swietokrzyskie.edu.com.pl dostępna będzie oferta naszej szkoły oraz innych szkół ponadgimnazjalnych z Powiatu Ostrowieckiego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<< Wstecz

Copyright by LO Nr I | Valid HTML 4.01 & CSS

szablon pochodzi ze strony szbloniki.com